Přidej se do rodiny

Skupinové tréninky

Chceš zlepšit sílu, mobilitu nebo vytrvalost? Radši trénuješ ve skupině a ne samostatně? Vyzkoušej jeden z našich skupinových tréninků. Chodí k nám jak úplní začátečníci, tak i zkušení crossfiťáci. U nás si zatrénuje opravdu každý.

Vyber si svůj trénink

U nás budeš budovat svalovou hmotu, ale i spalovat přebytečný tuk. Skutečně, tyhle dvě věci jde dělat najednou a tím se tvůj trénink stane zábavnějším než bys čekal. A právě k těmto cílům máme prostor, zkušené trenéry i to správné vybavení. U nás se ti snadno stane, že začneš trénovat s něčím, co jsi viděl jen na videu nebo jsi ani netušil, že je něco takového vůbec možné.

Funkční trénink

Funkční trénink je jednou z nejoblíbenějších forem skupinového cvičení. Jedná se o cvičení, které do činnosti zahrnuje maximální množství svalových skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné aktivity lidského těla. Základem efektivního tréninku je cvičení s nářadím jako je TRX, Kettlebells nebo medicinbaly. 

Funkční trénink je zábava, je maximálně efektivní a přináší velmi atraktivní výsledky za velmi krátkou dobu. Funkčním tréninkem zlepšíte svoji sílu, kondici a nastartujete metabolismus.

Cross

Cross trénink je inspirován crossfitem, celosvětovým fenoménem, který v sobě spojuje silový a kondiční trénink. Využíváme v něm všechny typy zátěže, od velké činky po váhu vlastního těla, kettlebelly, jednoruční činky atd., také různé typy kliků a stojek, bedny, medicinbaly a hrazdy. Postupně vás provedeme od základů až po speciality, které náš gym nabízí. Máme zodpovědné a zkušené trenéry, kteří vám vše vysvětlí, ukážou, ale taky vás pořádně vyhecují k těm nejlepším výkonům!

Cross trénink v Powergym zaměřujeme na mobilitu a silové základyPrioritou je pro nás vždy technika a správné provedení cviků.  Tréninky typu crossfit využívají ke své přípravě jak profesionální sportovci, tak například státní složky (zásahové jednotky, armáda, hasiči…). Je to efektivní cesta, jak nabrat velkou sílu a získat výbornou kondici.

Cross trénink je určen pro cvičence, kteří už mají něco odtrénováno a perfektně zvládají základní techniky – kyčelní ohyb, neboli mrtvý tah a dřep. Proto doporučujeme jako první absolvovat kurz Cross Start-Up. Crossfit je výrazně náročnější než funkční trénink co do vah a odpočívání mezi jednotlivými cviky. Přesto s ním můžete začít v každém věku.

Začínající atleti
Nemáš žádné, nebo jen minimální zkušenosti s tréninkem? Nikdy dřív jsi nedržel/a činku, Kettlebell, nebo TRX v ruce? Pak jsou naše lekce začínajících atletů pro tebe. Naučíš se, jak bezpečně používat všechno výše zmíněné nářadí a jak správně pracovat s vlastním tělem. V Powergym chceme, aby ses stále zlepšoval/a a posouval/a se na další úroveň.
Tabata a mobilita

Tabata je způsob intervalového tréninku, při kterém pracujeme na zlepšení kondice, dynamiky a síly. Trénink Tabaty je vhodný pro ty, kteří už mají s trénováním určité zkušenosti a pro úplně začínající sportovce není příliš vhodný. Tabata se cvičí způsobem 2:1 (příklad: 20 vteřin cvičíš, 10 vteřin odpočíváš) Jedna Tabata se skládá z 8 sérií a trvá celkem 4 minuty. Způsobů tréninku je celá řada. Od práce s vlastním tělem až po trénink s volnou vahou. Od lehčích technik až k těm nejobtížnějším. Tabata je další pomocník při snaze o získání zdravého a silného těla.

Kruhový trénink

„Kruháč“ je oblíbený trénink, který cvičí jak jednotlivci, tak celé skupiny. V kruhovém tréninku procvičíte celé tělo v rámci několika stanovišť, které se střídají po odcvičení daného intervalu (čas/počet opakování). Při správné tréninkové skladbě má tělo tendenci reagovat na takový trénink spalováním tuku a zvyšováním kondice.

Přestaň cvičit, začni trénovat

Napiš nám

Open gym

Po-Ne: 7:00-22:00

Berte prosím na vědomí, že skupinové lekce mají vždy přednost před Open gym.